Takstolskalas

Igår stod jag och Anders för andra gången på loppisen på sockerbruket. Förra gången gick det kasst. Denna gången ännu kassare. Men jag tycker ändå att det var kul! 500 kronor är ju bättre än inget :)

På kvällen åkte vi till Anders föräldrar för att ha takstolskalas. För dem som inte vet vad det är kan jag berätta att det är en fest man har när man har byggt något, för alla dem som varit med och byggt. Det blev en väldigt trevlig kväll! När gubbarna satt och pratade om bygget spelade jag ölspelet med en 16åring och en 13åring. Det var himla kul det med. Även om bara jag drack..
Jag hade ingen kamera med mig så jag tog kort med Egons kamera, bilder kommer därför någon annan gång.

Imorgon åker jag till pappsen i Danmark och myser i en vecka.

Ha det så bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0