Var tog helgen vägen?

Det var värst vad denna helgen försvann fort. Idag är det 29 dagar kvar innan jag och min älskling åker till USA så resten av dagen har jag tänkt spendera framför datorn för att leta boende.

Men innan det tänkte jag berätta vad jag gjort i helgen. I fredags kom Fanny (yejj), Sabina, Challe och två till hem till oss och partade. Sen gick vi som vanligt till Stadt och dansade loss.

Vi satte ihop den perfekt mannen :P

På lördagen blev jag inringd och fick jobba på campingen. Jag började först klockan tre som tur var.. Och kvällen var lugn så det var skönt.

Igår var det söndag som i vanlig ordning betyder städ och tvätt-dag fast denna söndagen åkte jag till vånga istället och kollade på den årliga modeshowen. Mycket roligare :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0