Höst hos farmor

Nu är jag nere i Skåne och hälsar på farmor. Jag kom tog tåget hit i måndags och de senaste dagarna har vi bland annat kollat i butiker i Malmö och i Helsingborg. Det är inte lätt att gå i butiker när man är så sjukt shoppingsugen som jag är och man inte får shoppa..

Idag när vi va ute i trädgården och grejade inför hösten så kom det en katt på besök som var jättestor. Han följde efter oss en bra stund och ville gosa. Sen försvann han men när vi gick in hittade vi honom i vardagsrummet :)

Imorgon åker jag till Lund för Emelie ska visa mig hur man festar som en Lundstudent! :D

Missa ♡ natalie


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0