Helg

Igår kom Emelie en stund och vi gick på jakt efter ett par senapsgula strumpbyxor. Hittade dock inga.. Sen fikade vi på min balkong i det fantastiska vädret. Brittsommar eller vad heter det? Härligt! På kvällen var jag ensam hemma och kollade på film och en massa True blood avsnitt. Har bara ett kvar nu! Inte okej. Idag har jag städat och tvättat hela dagen. En typisk söndag i mitt liv :)

De senaste dagarna har jag hunnit med att se lite filmer som jag kan rekommendera. Den första är en tecknad film som heter Rio. Jättemysig film. Den andra är Super 8, som inte alls var vad jag hade förväntat mig men ändå spännande. Det var lite ET-känsla över den. Den sista filmen som jag sett är Thor som var som en typisk Marvel film med en nypa nordisk mytologi. Jag ser fram emot tvåan på den.


Nu ska jag äta våfflor och kolla på Brudens bästa man.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0