Myshelg med loppis och earth hour

Frida och Mattias sov hos oss även denna helgen och igår åkte vi till Grästorp för att stå på loppis. Med mig i växelkassan hade jag 1086 kr, det kostade 150 kr att stå där och så köpte jag en korv med bröd för 15 kr. Med mig hem igen hade jag exakt 1086 kr vilket innebär att jag förutom hyran tjänade 15 kr. Inte mycket att hänga i granen. Men kul var det! Det gick betydligt mycket bättre för F och M.

Efter loppisen åkte vi hem till Fridas pappa och åt lunch och på vägen hem tog vi även en sväng förbi mamma.
På kvällen kom Anders hem med pizza som vi åt till skenet av en massa tända ljus eftersom det var earth hour. Efter maten spelade vi Geni som jag vann :)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0