Körkortskurs och intervju

Redan fredag gott folk! Den här veckan har försvunnit i rasande fart, antagligen för att jag har gjort en massa saker för ovanlighetens skull. Igår kväll var jag och Anders på körskolan (kors i taket) och gick en handledarkurs. Så nu har jag inget att skylla på längre, körkortet ska bli mitt! Bara att gå kursen kostade 800 spänn och för att få tillstånd går på ytterligare 400, himla dyrt!



Idag gick jag upp i ottan och blev skjutsad till Götene för en anställningsintervju. Jag tycker att det gick kanon och jag vill verkligen ha det här jobbet. Men företaget ligger ute i bushen dit det inte går bussar och att jag inte har något körkort (än) är inte så positivt.. Typiskt..

Var det någon som såg Big Brother igår när bloggHanna sa att hon var en mullvad. Varför kunde det inte vara på riktigt!? Jag klarar inte av den hemska människan. Håller tummarna för att hon åker ut först. Stackars Joe..

Ha en fin fredagskväll!



Kommentarer
storebror

haha om Hannah lämnar huset så slutar jag kolla! hon är det bästa som hänt svensk tv! <3

2012-02-27 14:28:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0