Drömmar


Att åka luftballong är något jag alltid har drömt om. Romantiskt samtidigt som det är spännande.
Helst över en savann i afrika någonstans.



Det skulle vara fantastiskt att någon gång jobba med och hjälpa lejon.
Då skulle jag passa på att mysa en massa med bebislejonen :)



Jag är hemskt dålig på att ta tag i saker och ting och att äta mer hälsosamt ska väl inte vara så svårt..
Men det är det.. Jag önskar att någon bara sa till mig vad jag ska äta för att det ska vara nyttigt och bra för just mig.



Jag har alltid haft långt hår, men så klippte jag av mig det och nu vägrar det växa ut igen.
Typiskt..



Min dröm är ju att besök alla världens länder och Colombia är ett av dem ;)


Om nom nom..



Been there done that, men jag hoppas alltid att det ska hålla ett år till ♥

Kommentarer
Sassäh

Hallojs! Hoppas att du har en underbar fredagskväll :):) Lust att vara med i dagens blogg? Och/eller göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

2012-03-09 23:38:16
URL: http://nojjz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0