Jag har fyllt 25 år!

Det är sant. Igår fyllde jag 25 år och det firades med pompa och ståt :) På förmiddagen kom min käre bror och hälsade på och sen åkte han och farmor och kollade på de få tranor som är vid Hornborgarsjön. Jag och Anders gjorde oss 50 talsfina eftersom det var temat för kvällen och klockan 18 började kalaset som vi hade i ett hus på landet utan några grannar som kunde störa sig på eventuella oväsen ;)
Vi åt både tårta, cupcakes och korv med bröd i sann kalas-anda.

Tack alla inblandade för att ni gjorde min 25 årsdag så rolig och minnesvärd!


C hade gjort väldigt goda och fina cupcakes


Puss & Kram

Kommentarer
felicia

Grattis i efterskott. Bra blogg höru. :D

Föresten skulle du kunna besöka min blogg och kommentera?

2012-03-19 16:02:12
URL: http://feliciaswonderfulworld.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0