Thailand

Igår började vi dagen med lite tjejaktiviteter på ett spa. Det blev gelnaglar, pedikyr och för mig fotmassage. Riktigt skönt! På kvällen åkte vi till Patong och shoppade. Det fanns massor som jag ville ha men försäljarna var envisa som åsnor och det är jag också så det slutade ofta med att vi gick därifrån. Ellinor köpte en jättefin väska och när vi andra skulle köpa en liknande i en annan butik blev hon vansinnig när vi sa vad vi ville ge. Och om vi skulle ge samma bud i en annan butik skulle de döda oss med en pinne sa hon. Trevlig tjej..

Idag har vi hängt på stranden och nu ligger vi vid poolen och slappar men ska snart gå och göra oss iordning för kvällen. Jag hoppas på bättre shoppinglycka idag :)


Kommentarer
emelie▲eyebe

ÅÅh älskar thailand!

2012-12-29 20:18:42
URL: http://eyebe.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0