Phu Quoc

Vi träffade en man igår som var från Vietnam men som oftast bodde i Australien. Han berättade att väldigt många vietnamesiska massörer är väldigt lata och inte var så bra på att massera eftersom de tjänade mer på männen.. Efter den historien va vi inte sugna på en helkroppsmassage. Så det fick bli en fotmassage istället. Och jag fick en man. Sen blev det tidigt i säng för idag steg vi upp i ottan.
 
Först tog vi en taxi till busstationen, buss tre timmar, båt i nästan tre timmar och sist minibuss till staden Duong Dong på ön Phu Quoc. När vi hade hittat ett ställe att bo på bytte vi fort om till badkläder och gick för ett första dopp i havet. Det va skönt kan jag lova efter att ha rest hela dagen. Kvällen har vi spenderat på den lokala nattmarknaden. Maten va förskräcklig så jag kan inte förstå varför den har fått så bra lovord i artiklar mm. Själva marknaden va inte heller direkt något att ha.

Imorgon ska vi försöka oss på att hyra en moppe för att upptäcka ön. Det är jag som kör så vi får se om jag skriver igen imorgon eller inte ;) Natti Natti

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0