Lite partaj, lite surfning och lite julkänsla

 
 
I fredags jobbade jag och Jenny på ett event till tio och efter gick vi ut och drack några öl på en pub och dansade.
 
 
 
 
 
I lördags hjälpte jag Emelie att förbereda (och genomföra) en överraskningsfest för Rupert som fyller 25 år på onsdag. Det blev en väldig lyckad och rolig fest men många sköna människor och det var en härlig dag i deras bakgård.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags hyrde jag, Gerrit, Jenny och Steffan en gogetbil (från mitt företag) och åkte till en strand i Torquay. Där surfade jag för första gången i mitt liv. Det var spännande och inte alls lätt. Jag lyckades stå upp två gånger om det räknas och det var lite som att åka pulka. Eller iallafall att åka pulka i min mammas skog där backarna inte är så långa och man fick springa upp för backen igen hela tiden för att åka igen. Samma sak när man surfar, varje gång man åkt med vågen måste man gå, simma eller paddla tillbaka igen genom alla vågorna som kommer emot en. Ganska fysiskt ansträngande ja. Men kul! En stund iallafall..
 
 
En häftig gata i Melbourne med massa graffiti.
 
 
Idag är det den första december och det firade jag med att ge mitt hjärta en hemmagjord och mycket uppskattad julkalender. 

Kommentarer
Oslofru

Härliga bilder :) Hoppas du får en fin start på december! :)

2014-12-01 12:18:56
URL: http://www.oslofru.com
Felix Werneholm

Hej Sabina hoppas du lever men kom hem snart saknar dig. 👹👹👹👹

2014-12-07 21:00:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0