Hemma!

 
Resan hem var lång. 40 timmar blev det totalt och jag försökte sova så mycket jag kunde. Så det gick ganska bra ändå. Nu har jag varit hemma i landet lagom tre veckor och det känns lite konstigt efter att ha varit på resande fot i sex månader och en vecka.
 
 
Nu när jag är hemma känns det som jag aldrig åkte och jag får kolla på bilder för att påminna mig om alla fantastiska saker jag har upplevt. Det blir också en märklig känsla att komma hem och allt är som det var när jag åkte. Tidigare har jag alltid haft Anders med mig när jag rest och haft honom att hantera känslorna tillsammans med när vi kommit hem. Denna gång var jag ensam när jag kom hem vilket har varit lite svårt. Kan vara svårt för dem som inte varit iväg på långresor att förstå kanske. Nu vill jag i alla fall bara ut och åka igen. Behöver bara få ihop lite pengar först. Under tiden jag reste försökte jag skriva upp ungefär hur mycket pengar jag spenderade.
 
 
Totalt blev det runt 70-80.000 kronor och det är inkluderat 20.000 för nio flyg. En mer detaljerad beskrivning skriver jag i ett annat inlägg när jag har kollat över siffrorna lite mer.
 
 
Imorgon kör jag ner till farmor i Skåne och efter några dagar där åker jag vidare till pappa i Danmark. Vem har tid att jobba på sommaren? Inte jag.. ;)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0