4 månader i Asien

Tiden går fort när man har roligt sägs det. Och jag har väldigt roligt. Fyra månader har redan gått och det har nu blivit dags för mig att resa ensam. Ellinor åker om några dagar till Filippinerna och jag har fortfarande inte fått mitt pass så jag blir kvar i Bangkok i iallafall en vecka till. 
 
 
 
I söndags var vi på en jättemarknad och shoppade loss. Billigt var det också, precis vad jag tycker om. 
 
 
I måndags kom våra favoritholländare Lotte och Rens till Bangkok och det firade vi med en galen natt på Khaosan road. Såklart. Nu har de åkt hem igen men jag hoppas att vi snart kan träffa dem igen. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0