Sommar, bio och strand

Snart har vi varit i Melbourne i en månad och sommaren börjar komma. I helgen hade vi mer än 30 grader och det var svettigt att jobba. Efter jobbet i lördags gick vi till en bar som ligger under en bro på floden för att fira en av chefernas födelsedag. Efter nån timma sjönk temperaturen hastigt ner till runt 20 grader och det började blåsa. Senare på kvällen gick jag och Gerrit på bio och såg Interstellar. Den var bra men lång och jag tror att det hade varit lättare att förstå den mer om den hade varit textad för det var många knepiga rymdtermer. Men helt klart sevärd! 
 
Igår var vi på en marknad en sväng och sen åkte vi till stranden och kollade på alla kitesurfare. Men det blåste halv storm och var jättekallt så vi var inte där så länge. 
 
Juno och Beky
 
 
Te som jag fick av två damer när jag jobbade. De var kallt och blåsigt så de tyckte jag behövde det.
 
 
Fredagssol
 
 
Fredagsdrinkar i en cool bar.
 
En fin vägg.
 
 
Lördagsdrinkar på ponyfish 
 
 
 
 
 
 
Pusshej



Kommentarer
Susanna Maria J

Å så härligt ni ser ut att ha det :D

2014-11-12 15:55:18
URL: http://oslofru.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0