Brakfrukost och gayfestival

I söndags började vi dagen med en breakfast stack som jag vann när vi spelade julklappsleken. Den bestod av en slags potatisbulle, bacon, tomater, sallad, massa halloumiost, ägg och en massa annat. Supermumsigt!
 
 
 
 
Efter maten jobbade jag på Midsumma Carneval som är en gayfestival som är varje år. Det var jättekul och alla var på bra humör och dansade och tog glatt emot våra flyers. Alla stånden hade gratisgrejer och jag hade en hel tygpåse full med grejer och godis i slutet av mitt jobbpass. När jag slutade kom Emelie, Rupert och Emma och vi satte oss i gräset med alla andra och kollade på dragshowen en stund och sen dansade vi. Riktigt kul dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0