En härlig dag i Brighton

Imorse gick jag upp tidigt och åkte på jobbintervju. Det verkade lovande men de skrev inte exakt vad det var i annonsen så jag hoppades på att det var liknande det jag redan gör. 
Men det visade sig att det var välgörenhetsarbete det handlade om. Min åsikt om det är att nästan alla pengarna som samlas in går till de som jobbar med det och inte till dem som verkligen behöver det. Så det blir att leta vidare. Jag har fortfarande kvar mitt jobb på Goget men det blir tyvärr inga pengar sparade så jag skulle gärna vilja hitta mig ett till arbete. 

Idag testade vi på en annan strand som ligger lite längre bort än St kilda. Den var väldigt fin och det var inte lika mycket folk som det alltid är i St kilda. Längst en av stränderna i Brighton är det fullt med färgglada badhytter. 







Kommentarer
Oslofru

Å så härligt det ser ut med sol och värme <3

2015-01-06 13:50:42
URL: http://www.oslofru.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0