Massa plugg

Nu har jag suttit i två dygn och bara pluggat. Duktiga jag! Har nästa gjort färdigt tre frågor vilket innebär att jag bara har tre frågor kvar! Det ska bli skönt när det är färdigt. På torsdag är det Hjo redovisning så även morgondagen kommer att spenderas på en hård trästol framför datorn. Kul.

Tänk att jag om två veckor kommer att sitta på ett flyg till andra sidan jorden. Jag har ingen aning om vad jag har att förvänta mig. Hoppas bara att de boenden som vi har bokat är bra och att det går någotsånär som vi har planerat. Jag hoppas även att jag hittar någon LiA snart. Har skickat till bland annat Sydafrika, Sydney, Singapore, Karibien och Hong kong. Jag fick inte det i Hong kong som jag var mest sugen på eftersom det visade sig att hon bodde i Grästorp!? av alla ställen på sommrarna. Världen är bra liten..

I söndags passade jag och Anders Linus, Felix och Albin hos syster. Det var kul att mysa med dem en hel dag innan jag åker. Vi gick fram till torget och såg Grästorps ljuständning. En stor skillnad från Lidköpings fjuttiga.Det var fullt med folk och det var väldigt mäktiga fyrverkerier.



Bild tagen av Clara på ljuständningen i Lidköping


Kommentarer
Z A N D R A :)

Hejdär :)

allt bra?

2009-12-06 13:56:44
URL: http://decevven.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0