Scones

Eftersom jag var för lat för att gå ner och handla bröd till Anders på Ica tänkte jag att jag istället skulle baka brödet. Så jag började att blanda ingredienserna och satte på ugnen, men upptäckte då att jag inte hade något smör. Så jag blev ändå tvungen att gå ner och handla. När jag skulle betala med mitt icakort som jag har användt under hela min utlandsvistelse, hade jag helt glömt av vad jag har för nummer! Jag har fortfarande inte kommit på det! Väldigt irriterande.. Så jag blev tvungen att springa upp och hämta ett annat kort. Suck!
Jag har även hunnit med att baka färdigt sconsen som faktiskt blev väldigt goda, packa upp väskan från helsingborgsresan och städa.


Nu sitter jag och försöker att räkna ut vad hela sju månadersresan har kostat mig. Det kan ta ett tag..

Puss & Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0