Blenheim

Nu har jag äntligen packat färdigt inför min och Anders nordö-tripp. Flyget lyfter kl 7 imorgon bitti så jag ska snart gå och lägga mig. Anders resa gick bra och han sover just nu på Base som är ett hostel vi ska bo på i 2 nätter till efter jag kommit. Sen ska vi försöka hitta en bil som kan ta oss ner genom hela nordön. Det ska bli jättekul och skönt med lite semester. Inte för att skolan är så stressig men...



Igår åkte vi till Blenheim och var på 2 stora vingårdar. På Montana wines som var det första stället fick vi en rundtur och fick smaka på 3 olika viner och på det andra, Cloudy Bay, fick vi prova på 6 olika viner. Jag tyckte bäst om champagnen :)



Idag hade vi redovisning på det vi jobbat med under veckan. Efter det hade vi picknick i Queens garden för Gunillas pojkvän Emil som efter semestern åker hem till kalla Sverige igen. Tack för den här tiden Emil! 



Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Marika

Ha nu en riktigt mysig semester :)

Kram

2010-02-15 12:29:18
sandra ♥

hejhej.

allt bra idag? :)

2010-02-22 17:45:16
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0