8 september

Det är redan den 8 september, tiden går verkligen fort. Skönt är det iallafall att det har varit så fint och varmt väder idag. Imorse gick jag till den andra intervjun och frugan var lika trevlig och öppen som sin man. Jag tycker att intervjun gick bra men det var många som sökte och de ska prata med alla innan de  bestämmer sig. Hon sa iallafall att jag var väldigt trevlig. Och det är ju positivt..


En utav blommorna jag fick av mamma har slagit ut (i bakgrunden är min bakgård)


Utsikten från min balkong där man ser hela skaragatan och Ica

Efter intervjun gick jag till Pk:s och fyndade 3 pocket böcker och en liten glasburk för 5 kronor styck samt ett fint halsband. De billiga priserna gav mersmak så jag gick ända bort till Fa fyndet för att leta mer men då var det stängt. Kanske lika bra det :) Nu ska jag börja läsa en utav böckerna - De oskuldsfulla, på min balkong.



Ha en bra dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0