Frågor & svar

Hur bor du: I en fin tvåa på Skaragatan

Brukar du komma i tid: Oftast..

Hur lång är du: Bara 160cm

Kan du laga mat: Det kan jag inte påstå, kan väl en sådär 10 rätter 

Har du någon fobi: Kryper inte gärna i trånga grottor. Annars är jag ganska orädd av mig.

Hade du en bra kväll igår: Tja, hade en tvkväll med mig själv som vanligt.. Men det var iallafall en bra film på tv:n.

Vilket är ditt senaste inköp: Ett puder

Din favoritdryck på morgonen: Proviva

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp

Vad hade du sönder senast: Minns inte 

Vem snackade du med senast: Frida och Sara

Alkoholhaltig favoritdricka: Någon söt drink

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag kommer faktiskt inte ihåg..?

Saknar du någon just nu: Ja, många av mina vänner

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara egoistisk eller orättvis

Intressen: Umgås med vänner/pojkvän, festa, shoppa, resa!

Senaste person du ringde: Mamma

Vad drack du senast: Hallonsaft

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe, så noll

Använder du hudkräm: Ja, cliniderm från apoteket

Attraheras du av män med skägg: Hmm, svårt att säga.. Nej, tror inte det.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, nu när jag har fått jobb kommer jag nog trivas!

Vilken låt lyssnade du senast på: Någon låt som någon i Idol just sjöng. Aldrig hört innan..

Vad tycker du är äckligt:
Offentliga toaletter i Asien!

Har du pengar på mobilen: Ja

Vilken svordom använder du mest? Svär inte speciellt ofta men om jag ska välja något så är det nog-fan.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till Thailand!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jag är osäker på om det är en hemlighet men det är inget jag går och säger till folk.. Så, ja.

När var senast någon stötte på dig? Hmm senast jag var ute. Vilket var alldeles för länge sedan.

Vad åt du till middag senast? Kinamat som jag gjort själv 

Äger du några popband t-shirts?
En beatles tischa

När flög du senast? 17 juli från Hong Kong



Pratar du några andra språk? Engelska, danska och lite spanska, italienska och tyska

Har du gråtit offentligt? Ja, i bussen med klassen i Nz när jag fick brev från syster med familj. Helt oväntat! 

När sov du senast på golvet? Öh, på examensdagen i skolan. Visserligen på en madrass :)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 minst

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
tsss, nej det kan jag inte påstå, snarare tvärtom

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Skärp dig!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det skulle jag gärna vilja. Trist att det inte gjordes när jag var utomlands. Men gärna nästa gång.

Tycker du om att krama folk?
Absolut!

Kommentarer
Anonym

Har du bloglovin? =)

2010-09-30 18:33:39
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0