Liseberg!



Vi hade en jätterolig dag på Liseberg. Eftersom Anders jobbade kom vi dit vid fyra. Emelie och Kalle gillade inte att åka så medans jag, Anders, Frida och Mattias sprang runt som små barn till alla attraktionerna satt de och kollade på och åt en massa saker. Det var riktigt kul att åka, speciellt Balder och Kanonen som vi åkte flera gånger och det var inte så mycket folk så vi slapp stå i kö nästan varje gång. Första gången vi åkte kanonen vågade inte Mattias men andra gången tvingade vi med honom upp. Och han älskade det så direkt efter åkte vi en gång till :)

När solen hade gått ner blev det jättekallt så vi åkte hem till Mattias en stund och myste med hans katt Maja och  jag och Anders åkte hem vid 22 tiden. Det blev en kanondag och det var kul att träffa Emelie innan hon åker och även att träffa Kalle för första gången.


Mattias vann Scheizernöt!

Nu ska jag gå till sjukhuset och hälsa på min morfar som har opererats, sen träffa mamma och Roger och ikväll blir det kräftskiva på skolan. 

Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0