Paradise Hotel

Det är bara för tråkigt att vara arbetslös, jag förstår inte hur folk utan arbete står ut. Vad gör ni på dagarna? Lägenheten kan inte vara mer skinande, jag hittar inga fler jobb att söka, jag har snart läst ut boken som jag började läsa häromdagen och det finns snart inga Paradise Hotel avsnitt kvar att se. Ja, jag har börjat se på Paradise Hotel. Danmark dessutom så jag har kommit på mig själv att tänka på danska hela dagarna. :)

Igår flyttade två av mina kompisar utomlands. Jag vill också utomlands! Jag får nöja mig med Danmark sålänge..
Nu kom min sambo hem. Klockan som inte ens är åtta :)

Ha det bra!


Kommentarer
LORISSALOVEBOMB

sv: tack snälla rara :D

2010-09-14 21:34:19
URL: http://lorissalovebomb.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0