127 timmar

Hallå där!

Idag känner jag att jag har lärt mig en massa nya saker och var jättepigg och glad när jag kom hem. Sen lagade jag lite mat, bulgur och kassler :) och däckade i soffan, som vanligt. Fanny och jag fick själva lägga upp schemat på campingen så det känns jättebra. För andra kanske det är nytt år, nytt liv men för mig är det nytt jobb, nytt liv. Det kan ju bara bli bättre.

Film-o-man som jag är har jag sett ännu en bra film som jag måste rekommendera - 127 timmar. Många har säkert hört talas om den eftersom det är en sann historia. Den handlar om en kille som själv ger sig ut på lite äventyr och lyckas fastna med armen under en stor sten. Där sitter han fast i 127 timmar med knappt någon mat eller vatten och smart som han va berättade han aldrig för någon om vart han skulle. Något jag störde mig på var även att han inte hade någon mobil med sig! Varför tar man inte mobilen med sig?! Regissören Danny Boyle har gjort den riktigt bra och trots att man bara får se en man som sitter fast större delen av filmen så sitter man spänd hela tiden och i slutet var jag helt utmattad. Se den!


Kommentarer
Bille

åh, ja å Klas va å såg den igår! ja spände mig hela tiden! i slutet mådde jag illa. haha. Men den va grymt bra! Jobbar du heltid på Campingen nu när du slutat på hotellet?

KRAM

2011-02-28 07:30:13
Sabina

Svar: Just nu kommer jag jobba varannan dag på campingen, med start imorgon, men i sommar kommer jag jobba hela tiden för då är det mycket mer att göra.



Ha det gott och njut av den sista tiden, tiden går fort!



Kraam

2011-02-28 11:02:35
URL: http://oxles.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0