Fredagsmys!

Har precis storstädat hela lägenheten, kanske inget man vill göra varje fredagkväll men det såg verkligen ut som en bomb hade slagit ner. Så nu är det rent och fint och Anders är iväg och köper kinamat. Det måste ju vara fint imorgon när Liisen kommer!! Jag har längtat i flera veckor efter det. Det känns jättekonstigt efter att ha umgåtts med henne i två år när vi gick i skolan tillsammans, sen i Australien i tre veckor och efter det bodde vi ihop i nästan fyra månader i Nya Zeeland. Sen flyttade hon till umeå, av alla ställen?! Sjukt långt borta från mig. Hon är dessutom en av få som vet allt om mig. Bara en sån sak. Så det ska bli riktigt roligt att hon kommer hit! ^^


Vår redovisning i NZ

I Abel Tasman

När Anders kommer ska vi bänka oss framför tvn och kolla på en film som Johanna rekommenderade. Jag berättar om den nån gång om den var något att ha.

Ha en mysig fredagskväll!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0