30 seconds to mars!!

Konserten var grym! Jag åkte dit ensam men träffade folk där som jag hängde med. Eftersom jag inte hade någon biljett så köpte jag en dyr på plats och fick då en ståplats vid scenen. Helt okej! Under några låtar fick jag sitta på en killes axlar och eftersom jag var nästan precis vid scenen var jag inte mer än någon meter ifrån Jared Leto som kollade på mig en massor när han sjöng! Magiskt! Antar att jag stack ut ganska mycket jämte alla asiater. 
Önskar att jag snart kan se dem igen...

En jägershot 12kr. Billigt!

Efter konserten fick jag skjuts av killen vars axlar jag lånade. Även han var ett stort 30 seconds to mars fan och hade till och med tre tatueringar från bandet. Som betalning för lånet av hans axlar och skjutsen var jag tvungen att festa med honom. Eftersom han är delägare till några av barerna på Khaosan road blev det en mycket rolig kväll :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0