Chinatown

Jag har fortfarande inte helt sovit ikapp nyårsnatten än kände jag när jag vaknade imorse så efter frukosten blev det en powernap. Skönt att vi har några dagar kvar här i Singapore så vi slipper stressa. När jag va utvilad tog vi äntligen tag i att boka våra flygbiljetter till Borneo som vi åker till den femte. Ska bli så kul! Har ni några Borneotips så hojta till! 
 
Vi har även hunnit med en sväng hos kineserna i Chinatown och ett kik på shoppinggatan Orchard road där vi åt sushi från ett rullande band och kollade på The hunger games på bio. Riktigt bra film! 
 
En hel del MRTåkande blir det.
Chinatown! I år är det hästens år.


Sushi på rullande band va mumsigt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0