Bajs

Det gick faktiskt väldigt bra på jobbet idag. Kossorna blev mjölkade och vi lyckades gå igenom ännu en dag utan att bli duschade i skit. För bajsar gör de. Hela tiden! Tur att jag inte är nån storstadsbo.

Huvudgatan i Lucindale


En dag i förra veckan var vi och hälsade på kalvarna och fick se när de blev matade. De var så söta och ville suga på kläderna och händerna. 





Igår var både jag och Gerrit lediga samtidigt. Det händer inte ofta så vi passade på och åkte på en utflykt till havet. Det var kallt som tusan och det enda man kunde göra var att äta glass utomhus och spela schack. Så det gjorde vi. Sen handlade vi och tankade för det måste man alltid göra när man är på ett större ställe. Och med större menar jag fler än 300 invånare som Lucindale tydligen har.  




Nej nu måste jag sova! Ska gå upp klockan tre i natt. Imorse var det is på rutan så det ser jag inte fram emot. 

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

Fina bilder

2015-04-21 21:19:45
URL: http://efji.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0