Hemma i Sverige

Nu har jag varit tillbaka i Sverige två veckor redan. Flygresan hem gick väldigt fort då jag såg fem filmer. I Köpenhamn hämtade farmor mig och jag stannade där i fem dagar och myste. Det är alltid konstigt att komma tillbaka till Sverige. Denna gången var jag borta i nio månader och har haft en fantastisk tid i Australien, Indien och Nepal. I Australien jobbade jag ju och reste inte så mycket men i Indien och Nepal var jag hela tiden på resande fot och det var ständigt nya platser och nya intryck. Jag tror att den största chocken när man kommer hem är att jag, under tiden jag varit borta, har varit med om så otroligt mycket spännande saker, och hemma är allt precis som det var innan jag åkte. Och att det är så kallt! Visst, det är varmt i solen på dagen men jag är van vid att det alltid är varmt. Spelar ingen roll om solen har gått ner eller om man är inomhus. Brrr.

Jag och farmor såg en vacker solnedgång klockan kvart i tio på kvällen. Väldigt härligt! 







Lördagsgodis! Som jag har längtat!

Jag har fiskat med pojkarna.

Träffat fina syster har jag hunnit med också.

Och gosat med mammas katt Skrållan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0