Full moon party och Holi festival

Igår låg vi på stranden hela dagen och hade det gött. På kvällen var det Full moon party på stranden och på restaurangen/nattklubben Lilliput med DJ Gaudi. Det var en väldigt rolig natt. 


Idag var det Holi festival. En dag då alla kastar färg på varandra och dansar. Det var en stor fest på en klubb i Anjuna men lika många människor festade och kastade färg på gatorna och på stranden så vi gick inte dit. Sjukt roligt och tokigt var det. Efter ett dopp i havet vid solnedgången tog vi en dusch men färgen vill inte gå bort. Mitt bröst och min mage är efter en massa skrubbande fortfarande i regnbågens alla färger och jag ser ut som en my little pony i håret. Färgen i ansiktet gick bort ganska lätt förutom där jag svettades under dagen. Så nu har jag värsta mustaschen som inte går bort och en röd panna. Snyggt!



Ingen kom undan färgerna






Alla ville ta kort med oss!

Han skrattar åt mig för att jag har en mustasch 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0