Dag 5 - Himalaya hotel

Dag fem gjorde vi bara fyra timmar men efter klockan ett började det ösregna så vi blev helt genomblöta. Under de timmarna gick vägen upp och ner, mest ner men mycket upp, genom bambuskogar och över och genom små vattenfall. Själva vandringen var inte alltför jobbig men att gå igenom regnet var inte kul. Innan Himalaya hotel där vi ska sova inatt var det ett väldigt högt vattenfall och då det regnat kraftigt så forsade vattnet över de stenar som är till för att gå över. Jag tycker definitivt att de borde bygga en bro där för det var väldigt läskigt att gå över. När vi kom fram var vi jättekalla och efter det förra stället vi stannade på är det förbjudet att elda så vi får hänga i matsalen och hoppas på att alla människors kroppsvärme kommer värma lite. Jag vet dock inte hur mina kläder och skor ska lyckas torka tills imorgon. 



En dubbelvikt igel som suger mitt blod!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0