2 dagar kvar!!!

Long time, no see.. Den senaste veckan har jag så många tankar snurrat i mitt huvud och jag har haft så mycket för mig att jag inte har haft någon tid över till att blogga. Bland annat har jag hunnit "fira jul" både med min och Anders familj samt mysa med Mattias & Frida, Fanny och syster med familj.

Nu börjar saker och ting att falla på plats. Ikväll ska jag packa ordentligt, för jag har lagt fram ungefär 80% för mycket kläder. Just nu håller jag på att skura hela badrummet och har duschat alla väggarna och golvet. Så nu väntar jag bara på att det ska torka. När Anders kommer hem ska vi göra det sista röjet i köket och sen är lägenheten så ren den bara kan bli. Precis som jag vill ha det när jag kommer hem från resan. :D

kiss my eyes and lay me to sleepUm Amor Que Nunca Morre

Det ska bli skönt att komma iväg. Inte tänka på någonting annat än nuet och leva dagen som den kommer. Det är livet. Denna resan är dock lite annorlunda från tidigare resor jag har gjort eftersom Anders har bestämt sig för att köpa en fräsch bil och ingen hippievan som passar mig bättre. Men vi ska ioförsig resa ungefär 600 mil så då är det nog bra att köpa en bil som kommer att hålla hela vägen :)


Peace & Love

  


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0