En dag i Dublin, Kalifornien

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Egons födelsedag, Hurra Hurra Hurra! Grattis!

Efter vi ätit en redig frukost gjord av amerikanska pannkakor tog vi Barten till Dublin som ligger en bit utanför San Francisco. Jag vill inte avslöja för mycket än vad vi gjorde där men jag kan ge er en ledtråd -


:)

Vi är fortfarande jetlaggade, trötta och förskylda så vi ska nog inte hitta på så mycket mer idag. Problemet med att gå och lägga sig tidigt är dock att man vaknar vid 4-5 tiden och kan inte somna om. Så man får ligga i det supervarma, mörka och tysta rummet tills de andra vaknar.
Jag ska försöka att hålla mig vaken sålänge jag bara kan!



Det finns väldigt mycket spännande karaktärer här i Frisco. Igår gick det förbi en man som sa att vi var ett sött par och undrade om inte vi kunde ta med honom hem och adoptera honom. Han var kanske 45 år... :)

Have a nice day!

Kommentarer
sara Bieber

Om du gillar Justin Bieber besök gärna min blogg! :)

2011-11-10 09:34:15
URL: http://biebersbaby.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0