Sista dagarna i Filippinerna och Asien

Nio dagar blev vi kvar på Boracay och njöt det sista. Ellinor kom den 23 och joinade oss och vi låg mest på stranden, festade och åt god mat. En dag åkte vi och hoppade från klippor. I turen ingick det buffé och så mycket alkohol man ville ha. Konstig kombination det där med att hoppa från 15 meter samtidigt som man var full. Gerrit hade blåmärken över nästan hela sin kropp. Men vi hade kul iallafall. Det är huvudsaken. En annan dag var vi på poolparty som också var ett himla kul kalas. 
 
 
Den allra sista dagen gjorde jag och Gerrit lite sistaminutenshopping på en stor marknad och gick på bio och åt ostpopcorn och såg Maleficent. Jag älskade den.
 
 
Nu är jag ensam på ett hotellrum i Peking eftersom jag måste vänta här i tio timmar på mitt nästa flyg. 
 
 
Det var otroligt svårt att säga hejdå till Ellinor på Boracay men jag vet ju att vi snart kommer att ses igen. Det var ännu svårare att säga hejdå till Gerrit som jag har rest med i två och en halv månad och som imorse åkte till Singapore. Det är det värsta med att resa. Att de man träffar oftast inte är från Sverige vilket gör det betydligt svårare att träffas igen. 
 
Nu ska jag försöka sova lite innan jag går och kollar in vad det är för mat som serveras på hotellet. Gratis är gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0