En vecka i Bangkok

En vecka har redan sprungit förbi i Bangkok men det känns som vi bara har varit här i någon dag. Trots att det är tredje gången jag är här så finns det så mycket att göra och se. Jag gillar Bangkok helt enkelt! Flygresan gick fint och vi bor i ett åttabäddsrum där folk kommer och går. På min födelsedag fick jag en bananpannkakstårta med ljus till frukost av söta Ellinor. 
 
Fixa nytt pass. Check.
 
Vi festar varannan dag på Khaosan road, shoppar, har tagit pedikyr, ansiktsbehandling och oljemassage för mellan 30-50kr och njuter av storstadspulsen. 
 
 
Igår åt vi varsin svart skorpion för det ska man tydligen göra när man är här. Det var som att tugga på trä med smak av bbq. Speciellt.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0