Lonely I'm so lonely

Eller nä det är jag väl inte, det bor ju trots allt sju andra personer i mitt rum. Men min fina, sprudlande roliga Ellinor har efter 98 dagar ihop lämnat mig och stuckit till Filippinerna. 
 
 
Jag är fortfarande fast i Bangkok men hoppas att jag får mitt pass på torsdag. Jag har legat med halsfluss i några dagar nu men börjar känna mig bättre. 
 
Igår va jag ännu en gång på den enorma weekendmarknaden. Jag hittade tre trevliga backpackers som jag delade en tuktuk med för 50 baht var. Väldigt bra eftersom det genast blir mycket dyrare allting när man reser ensam. Shoppade hela tre par skor och en massa annat skoj. 
 
 
På kvällen gick jag ut på Khaosan road med en från mitt rum. Idag sov jag länge och har spenderat resten av dagen vid en rooftop pool på Khaosan. Nice!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0