Happy halloween!

I fredags var det Halloween och jag följde med Emelie och Rupert till några de kände en bit utanför stan. Jag och Emelie klädde ut oss till porslinsdockor och Rupert var Mozilla firefox (sökmotorn). Alla på festen var väldigt bra utklädda och de hade ett dansgolv med både ljus och rök. Kul med riktig australiensiskt husfest! 
 
 
Igår var min första dag " in the street team" och jag delade ut flyers i sex timmar i två olika områden. Det var även en parad i stan eftersom det är den stora Melbourne cup, så det var väldigt mycket folk. Idag var den stora hästloppdagen och alla australiensare var lediga från sina jobb så de kunde gå. En biljett kostade 75 dollar så vi valde att inte gå dit. Istället åt vi picknick vid floden med Emelie och Ruperts syster Emma, låg några timmar på stranden och var en stund inne i stan och kollade på alla finklädda tjejer i sina huvudbonader och killar i kostym. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0