Singapore Changi flygplats

Första flyget från Göteborg till Paris var försenat, jag hade redan innan kort tid på mig att hitta till nästa flyg och fick ta en buss på 20 minuter till en annan terminal. Men jag hann ändå som tur var. Jag frågade i incheckningen om jag kunde få en plats utan någon bredvid mig men fick till svar att det var omöjligt. Väl på flyget såg jag att det bara var halvfullt så det var inga problem att hitta en bra plats. Ingenting är omöjligt!
Jag såg Big Hero 6 som (förutom att någon dog) var väldigt mysig och rolig, fick mat (tyvärr har airfrance ingen jättegod) två gånger och halvsov tills vi kom fram 12 timmar senare.

Nu har jag tio timmar på Singapores flygplats och det ska inte bli några problem. Finns massor att göra! I skrivande stund sitter jag och får en grym fotmassage i en maskin. Jag har även hunnit med att sitta i den 33 grader stekande solen i en trädgård, tittat på koifiskar, gått i en fjärilsträdgård och i en kaktusträdgård samt tittat på en film i en bio. Allt är dessutom gratis!










Nästa flyg går kl 23.10 och innan dess ska jag hinna sova lite och äta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0