Hej bloggen!!

Nu är jag tillbaka igen efter ett sommaruppehåll i Sverige. Sitter på Landvetter och väntar på flyget som ska ta mig till Amsterdam. Sen blir det Denpasar och sist så landar jag i Adelaide i Australien. Allt som allt tar resan ungefär 36 timmar. Som vanligt. 

I Adelaide ska jag hänga med Emelie och Rupert över helgen. Ska bli superkul att träffa dem! På måndag flyger de tillbaka till Melbourne och jag flyger till Alice Springs där Gerrit hämtar mig och vi drar vidare till Ayers Rock (det där stora röda berget mitt i öknen som Australien är så känt för..). 

Sommaren i Sverige har varit kalas och jag har hunnit med en hel del trots att jag har jobbat. Jobbet har gått väldigt bra och vi har haft jättekul även där så det gjorde bara sommaren ännu bättre. 

Jag har varit både på Skara sommarland och Liseberg, har firat både midsommar och haft kräftskiva, har solat och badat och haft mysiga filmkvällar, har hängt med familj och vänner, har festat och tagit långa promenader i skogen. Så jag tycker allt att jag har gjort det mesta man ska göra på sommaren. Visst, vädret kunde varit bättre och jag hann inte riktigt träffa alla jag ville. Men sommaren 2015 får helt klart ett strålande betyg ändå! 



Kommentarer
Maria

Vad fint! Vi saknar dig redan,du har verkligen förgyllt sommaren! Ha det så kul! Puss och kram

2015-08-29 09:52:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0