Påväg tillbaka till Australien

Jag har helt tappat tidsuppfattningen nu men har iallafall mellanlandat i Denpasar  i Bali och klockan är åtta på kvällen här. 
Inser hur mycket jag saknar och älskar Indonesien och måste bara åka tillbaka hit snart. Förhoppningsvis har jag fått tillbaka min australiensiska skatt och tjänat ihop lite pengar tills jul. Då vill jag minsann åka hit! 
Någon som är sugen att komma? 


Första flyget från Göteborg till Amsterdam gick smärtfritt. Fick dock ingen mat men det gick ingen nöd på mig. För sen hade jag fem timmar att slå ihjäl i Amsterdam så då åt jag. Sen flög jag i 12 timmar till vad som visade sig bli Singapore. Det hade jag ingen aning om att vi skulle landa där men tydligen skulle det bytas crew så fick snällt gå av flyget i en timme för att sen gå tillbaka till samma plats. Eller jag hade faktiskt lyckats bli dubbelbokad så fick ta en plats som var ledig bara. 

Nu har det gått tjugo minuter sedan den lille indonesen gick iväg med mitt pass. Tur att jag vet att saker och ting tar sin lilla tid här borta annars hade man ju lätt kunnat bli nervös. Passet är bland det viktigaste man har när man reser. 

Ska nog göra som kvinnan till vänster om mig och slumra till lite nu. 

Sanrioflyg i Singapore 👍🏻


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0