Sommar i Melbourne

Sommaren är här på allvar nu. Vi har haft några dagar med extrem värme. Idag är det 38 grader men det har ösregnat halva dagen så det känns som man är i en tropisk regnskog. Man kan inte annat än vara på rummet tillsammans med airconditionen. 

Som jag nämnt tidigare är vädret i Melbourne helt bananas.

Har letat jobb hela dagen ändå. Ringde precis till en kille som hade en butik och behövde folk men han hörde direkt på mig att jag inte var den rätta för jobbet. På 8 timmar betalade de 60 dollar! Med tanke på att jag nu tjänar ca 24 dollar i timmen hade han helt rätt. 

Soldyrkande katter

En fin solnedgång 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0