Halvtid

Som ni kanske har märkt här i bloggen så har jag inte så mycket att berätta. Halva tiden här på gården har nu gått och jag har bara en månad kvar. Väldigt skönt. 
 
Hugo, Elin och våra chefer Belinda och Andy.
 
På min bucketlist (lista över vad man vill göra innan man dör) har jag alltid haft att mjölka en ko. Hade inte räknat med tusentals men ändå - check ✔️
 
Igår upptäckte vi att det även fanns cd-skivor hos kossorna. Hittills har vi lyssnat på The Beatles, Bob Dylan och Eminem. Iallafall när jag har varit dj. Trevlig blandning tycker jag. 
 
Jag är nog den enda kvar som inte har smakat på mjölk direkt ur en tutte. Det är ett måste innan jag åker hem. Men jag har ännu inte hittat den rätta.. Tinz som är maori och uppvuxen på en mjölkgård växte upp på sådan mjölk och brukade ta oboy på läpparna och sen suga på en kotutte. Urgh..
 
 
Will och Tinz är de enda kvar som inte fått en bajsdusch. Jag fick från sidan av ansiktet, Gerrit fick rätt i nyllet och Elin fick i nacken och sen på huvudet. 
 
Over and out

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0