Nyår 2015

Igår var det nyårsafton och jag har legat i influensa de senaste dagarna så sov bort halva dagen. Sen duschade jag av mig all sjukdom, tog på mig min nya rymdkjol och klackar och drog med mig Gerrit till stan. Där mötte vi upp Marleen på Waterfront ( mitt gamla hem ) och gick till ett annat hostel - Flying monkeys som ligger cirka 30 meter åt höger från Waterfront. Där träffade vi nya och gamla bekanta och drack goon till klockan nästan var midnatt. Då gick vi över vägen till lagoonen där tusental människor hade samlats för att fira in det nya året tillsammans. Fyrverkerierna var spektakulära och jag hade Gerrit att pussa på så jag var glad. Sen gick vi som vanligt till Woolshed fast denna gången var det ungefär dubbelt så mycket folk så vi höll oss mest på borden och dansade där folk inte kunde hoppa in i oss. Ett annat plus med att dansa på borden är att man där får a/c på sig vilket är trevligt i den här värmen.

Mitt år 2015 var av alldeles för många orsaker ett ganska pissigt år så jag tror definitivt att 2016 kommer bli mycket bättre. 

MEN jag hade även en massa fina stunder såklart förra året. Sommaren 2015 till exempel var en riktigt bra sommar tillsammans med mina nära och kära ❤️ 

OCH så har jag ju bott i Australien nästan hela året och träffat massvis med härliga människor och sett fantastiska platser.




Hoppas ni får ett kärleksfullt år 2016!!
Gott nytt år!! 🎉


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0