Trinity beach

Första veckan på mitt nya jobb gick kanon. Jag har jobbat nästan varje dag men bara 2-4 timmar åt gången. Igår var det första gången jag jobbade kväll och fick lära mig att stänga. 



I torsdags var jag ledig så då tog vi buss 111 till Trinity beach som skulle ta 45 min men pga tekniska problem tog det en timme. Stranden var jättefin men pga livsfarliga maneter var den stängd så vi kunde inte gå i vattnet. Det var dessutom runt 38 grader vilket gjorde det omöjligt att gå i sanden. Så vi fick hålla oss i skuggan hela dagen. 




Ikväll är det min sista utgång med Marleen som jag har varit med 24/7 de senaste 2 månaderna, för på måndag flyger hon till Nya zeeland. Story of my life..

Förresten så har det varit runt 35 grader och skinande sol hela veckan så varje dag efter jobbet har Gerrit mött mig vid lagoonen. Inte helt fel. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0