Veckan som varit

Hela denna veckan trodde jag att jag skulle jobba men så har de smsat mig en timme innan jag skulle börja och sagt att jag inte har behövts. Så det blev bara en dags jobb. Lite dåligt tycker jag och ännu ett bevis på att jag befinner mig i ett annat land. Som tur är så har det varit toppenväder varje dag så vi har spenderat mycket tid till att läsa bok, jobba på brännan och simma i lagoonen. 

Många av träden i Cairns är fulla av tusentals fruit bats och en utav dem tappade sin nyfödda bebis. Jag var tvungen att ta en bild, den är ju för söt.

På PJ O'briens kan man få en måltid plus dryck för endast 7 dollar. Perfekt för en fattig backpacker.

Vid solnedgången runt 7 tiden flyger alla fladdermössen iväg för att leta mat.

Igår kväll när vi kom hem hade vi 9 kackerlackor i vårt kök. Inte trevligt alls.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0