Jul?

Dagarna bara flyger ivag. Imorgon lamnar vi annu en stad for att ta nattbussen till storstaden Sydney. Det ska bli spannande att se hamnen, operahuset och allt annat kul. Julen forsvann lika fort som den kom och det var knappt att vi markte av den. Var jul innefattade hamburgare pa Hungry jacks, en hel del shopping, stekande sol, kex, ost och vin pa balkongen och avslutades med lasagne. Ingen julstress och besvikelse over de julklappar man inte fick, eller fick och helst vill byta. Bara sol och lugn. En jul i min smak!

Igar tog vi bussen till Sea World dar vi genast forvandlades till barn igen. Det fanns en massa roligt att se och gora. Min favorit var saklart delfinerna och delfinshowen, Liisen blev lycklig nar hon fick se pingviner och Clara nar vi kollade pa isbjornarna. Det fanns ocksa en del akattraktioner men den storsta och laskigaste lyckades jag inte fa med de andra pa, men kul var det anda!

Idag ska vi lagga oss en sista gang pa stranden har i Surfers och battra pa brannan innan vi traffar de nyanlanda blekfisarna i Sydney. Jag har faktiskt borjat fa lite farg redan, eller rattare sagt borjar fraknarna ta over hela min kropp.. Battre an inget!

Imorse lamnade var brittiska rumskamrat oss. Ingen storre forlust.. Skont att slippa hennes smutsiga klader och disk liggandes overallt! Vaknade sedan av att det borjade stoka och lata i hela rummet. Fem personer sprang da runt i rummet och stadade och hade sig. Skrammande satt att bli vakt pa!

Skriv garna vad som hander dar hemma och om det ar nagot ni vill veta mer som jag inte har skrivit!

Ha en fortsatt bra jul!


Kommentarer
Ann-Marie

Hej!

Så här på årets sista dag ska du veta att vi tänker på dej. Här har kung Bore sänkt temperaturen till

mellan 10 till 20 minusgrader varje dag. Halka och is vad man än gör. Vi från Lars-Nilsgården önskar dej ett riktigt Gott Nytt År.

2009-12-30 23:08:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0