KLAR!

Inte en dag för tidigt blev jag färdig med hemtentan. Ärligt talat vet jag inte ens om mina svar är rätt, Bengts frågor är hemskt konstiga. Men det får bära eller brista. Jag är iallafall glad över att ha fått ihop 20 sidor med text på.. Ska åka in till skolan och skriva ut den snart.

  
Bilder från Louisiana i Helsingör


Onsdagen spenderades med ärenden på stan. Jag började med att växla in alla lösa pengar som låg och skräpade här hemma. Sammanlagt 4650 risksdaler blev det som genast sattes in på mitt nya Ica kort som jag nu har fixat.
Sen blev det lite inhandling av nödvändigheter och en spruta svinvaccin. Det var en annorlunda upplevelse må jag säga. Det kändes som vi var judar på väg till ett koncentrationsläger och jag skulle inte bli förvånad om vaccinet är ett sätt att utrota mänskligheten. Jag slår vad om att mäktiga människor som Obama och kungen inte har tagit vaccinet. Och vilken smärta dessutom! Det är först idag som jag kan lyfta min arm något. På kvällen var vi på bio och såg New Moon. I like!! Den skapade väldigt många känslor på en och samma gång.

Imorgon kväll åker jag till syster för att fira jul. Planen är en sista svensk pizza och julklappsutdelning.

På tisdag morgon sätter jag mig på flyget till Sydney och måste gå upp senast kl 04.00. De första dagarna kommer bli sjukt skumma tidsmässigt men jag hoppas att jag kan sova mycket på flyget.  

Puss och Kram Sabina


Kommentarer
h a i d i s -

Hallådär! :D

Vem tycker du ska vinna idol? ;)

haft en kul kväll?

kram!

2009-12-11 21:32:49
URL: http://haidis.se/
Zarah-Lou

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394

2009-12-12 13:51:35
URL: http://zarlei.com/
Öbrell ^^

haft en bra lördag?? =)

2009-12-12 22:16:33
URL: http://cherryperry.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0