Jag är miljonär!

Igår åt vi på Hard Rock café och till min spagetti bolognese fick jag en coke float som visade sig vara coca cola med en vaniljkula i. Så jag åt glass till förrätt, det var ingen hit. Bolognesen var heller ingen hit. Jag ger ett plus till jättegitarren i taket och för den bra servicen. Allt gick på 360,000 spänn. En miljon är mindre än 1000 kronor! Konstigt.. Efter maten gick vi runt och shoppade och jag är faktiskt ganska bra på att pruta om jag får säga det själv ;) Jag lyckades pruta till mig en necessär, 5 par örhängen, 2 armband och ett par solglasögon.



Idag gick vi en långpromenad på stranden som är 8 kilometer lång. Det var väldigt varmt. När vi gick hem tänkte vi lägga oss vid poolen men precis då började det regna. När det slutade regna gick vi ner till stranden för att se på solnedgången. Det hade ett par tusen andra också tänkt för hela stranden var helt full med människor och det var lika många människor i vattnet som antingen badade eller surfade. Vi såg tyvärr ingen solnedgång eftersom det var alldeles för molnigt men det var trevligt i alla fall och jag fick en behövlig pedikyr. 


Uppdatering: Sommartid är det plus 6 timmar från Sverige till Bali.

 
Kolla Liisen en Fagersanna flagga :)

 
Nu ska jag gå och äta chips med cheeseburger smak..
 

                                                                


Kommentarer
Liisen

COOOOOLT!!!! Fagersanna Idrotts Förening är stora utomlands. :D Lycka till med första dagen på LIAn!Kram Kram

2010-04-26 09:35:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0