Paradiset!

Vi har precis kommit fram till den storsta Gili on och ska senare ta baten till grann on dar vi ska bo. Det ar sa otroligt fint har. Helt turkost vatten, jattevarmt och pittoreskt med hast och vagn som enda transportmedel. Har kommer jag nog att trivas!

Imorse tog vi baten som tog tva timmar och var faktiskt valdigt frasch.

Igar gick vi runt och kollade pa marknaden i Ubud och Anna visade sig vara en hojdare pa att pruta och hittade tre plagg. Jag insag att jag aldrig skulle fa ner nagot mer i min vaska.. Hela eftermiddagen spenderades vid poolen pa hotellet Ina inn och det var en underbar service sa om ni ska till Ubud tycker jag absolut att ni ska checka in dar.
Pa kvallen tog vi en taxi tillbaka till Seminyak ocg taxichafforen var valdigt sot och han svarade valdigt utforligt pa alla tusen fragor som jag hade. Nu kan jag en massa om hur de lever i Indonesien. Om jag forstod honom ratt, det var inte alltid sa latt... Nar vi kom fram till det hotell vi hade tankt att bo pa var det fullt dar sa taxichafforen va sot och korde runt oss och letade efter ett annat.

Puss o Kram


Kommentarer
Din Farmor -som längtar efter dig

Hej!



Roligt att läsa att du har det så bra och får träffa så många intressanta vyer och vilka stränder - jag blir nästan avundsjuk på dig -önskar jag vore hos dig - skicka kort -jag går och längtar efter ett kort från dig.

Här är det fint -just nu blommar ett jap.körsbärsträd utanför fönstret -våren är här med

blommor och träden håller på att slå ut.



I morgon skall jag åka till Malmö -Ulla fyller år



skicka kort -Puss och Kram

din farmor

2010-05-02 21:32:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0