Fotobok tips!

 

Jag mår fortfarande dåligt, har en ständig huvudvärk och tycks inte bli av med förskylningen.

Idag var mamma och hennes kusin Roger på besök och efter de hade åkt satte jag mig ner och började göra en fotobok. Jag har som jag sagt innan flera tusen bilder att kolla igenom och nu har jag iallafall kommit igenom Australienbilderna. Jag hittade en sida där man får göra den första boken gratis och det ska jag absolut göra. Annars är det tyvärr väldigt dyrt att göra fotoböcker tycker jag. Sidan man kan göra fotoboken på är -www.photobox.se/gratis_fotobok



Ha en mysig fredagskväll!


Kommentarer
Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Kika in!

2010-09-01 19:18:05
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0